czwartek, 25 września 2014

Pasiasty

Kiedy wyjęłam z ciemnych zakamarków pudełko pełne małych kłębuszków  zastanawiałam się długo co by tu z tego zrobić…..???  Po pierwsze dlatego , ze kłębuszki były niewielkie a to oznacza  dużo wiązań  czego chyba żadna dziewiarka nie lubi , po drugie ten kolor… jakby nie mój….  Chyba się to nazywa kolor jeansowy .  Ni to  błękit ni to szary…

Ale już od dawna podobał mi się pewien sweterek  podpatrzony  na Ravelry  , miałam go gdzieś w głowie.... 
W natłoku zajęć nie miałam  czasu  spojrzeć na zapisane gdzieś w komputerze zdjęcie , więc zrobiłam swoją wersję i jestem bardzo bardzo bardzo zadowolona :)
Dużo zdjęć : 











A oto moja inspiracja :
Powyższe zdjęcie pochodzi z Ravelry  - jak znajdę to na pewno  dopiszę autora projektu i zdjęcia . 

14 komentarzy:

  1. Świetny sweterek :-) A mnie się kolor bardzo podoba :-) a w połączeniu z białym - duet doskonały :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biały rzeczywiście dodał mu uroku . Również cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Twoja wersja mi się bardzo podoba, kolor też nie jest zły, w połączeniu z białym wygląda całkiem fajnie. Ciepło pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W połączeniu z białym też mi się nawet podoba . Pozdrawiam równie cieplutko :)

      Usuń
  3. Kolor jest fajny bardzo go lubię ale dobrze, że go ożywiłaś białym jest ciekawiej:) A i włóczka doczekała się wreszcie wykorzystania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeansowy jest zawsze na czasie :) więc jest OK. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek piękny ,masz z czego być zadowolona bo wygląda wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest taki trochę inny niż dotychczasowe więc jest dobrze :)

      Usuń
  6. Piękny pasiasty :) Biało kolor dodaje mu uroku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny sweterek! Do wielu rzeczy będzie pasował.Twój ładniejszy niż oryginał!Wygląda świetnie a te wykończenia dodały smazku.Pozdrawiam druciarsko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj dziekuję za miłe słowa - również pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń