poniedziałek, 6 października 2014

Szybka śliweczka

Ostatnio w moim życiu wiele się dzieje i to wcale nie na drutach....  choć na nich co nieco też.
Mam niby dużo czasu a tak naprawdę wcale nie jest to czas dla mnie.  Czasami marzę o tym żeby się zwyczajnie w życiu "ponudzić".  No może kiedyś przyjdzie taki czas....
Jak na razie to udało mię nawet dość szybko zrobić sweterek dla mamy . Kiedyś robiłam jej śliwkową kamizelkę i zostało trochę włóczki , dokupiłam tylko jeden moteczek , dołożyłam  zalegający "w otchłani wielkiej torby" wrzosowy kłębuszek  i już !  Robótka była niesłychanie wdzięczna i bardzo szybko przyrastała , może dlatego , że mama jest niska a do tego nie lubi  długich rękawów  i długich bluzek :)
Oto efekt.



Dekolt wyszedł tez zgrabny
a mama zadowolona :)

17 komentarzy:

  1. Fajny efekt osiągnęłaś. Sweter wyszedł super. Jest on dowodem na to, że nie warto
    pozbywać się resztek włóczki, bo zawsze można z nich coś wyczarować.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda że nie warto wyrzucać :) mnie zawsze szkoda tych resztek i tak je zbieram... ale czasami się przydają :)

      Usuń
  2. Świetnie wykorzystałaś włóczkę, która Ci została - śliczny efekt! Ja dziś zrobiłam porządki w swoich zapasach i ... chyba wystawię część włóczek na sprzedaż... Po prostu nie przerobię takiej ilości :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny sweterek :-) Śliczne kolory.
    Zaleta w postaci pozbycia się zalegających motków - bezcenna :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny i wdzięczny blezerek.Kolorki bardzo pasują i ta świadomość pozbycia się zapasów. Bezcenne! A Mama się ucieszyła na pewno!Pozdrawiam druciarsko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama zadowolona bo to była niespodzianka :) Pozdrawiam również :)

      Usuń
  5. Urocza bluzeczka - lubie taki niezbyt udziwnione, dobrze sie w nich czuje.
    Pozdrawiam,
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
  6. Efektowna ta Twoja szybka śliweczka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Marzenko i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. TY to naprawdę z niczego zrobisz cos !;-)..masz zdolności - oj masz...sweterek bardzo ladny !!!...
    P.S. -dostalas maila ?

    OdpowiedzUsuń