wtorek, 15 lipca 2014

Kolejny niebieski kocyk

W tak zwanym międzyczasie powstał kolejny kocyk krzesełkowy. Oczywiście z jakiegoś zalegającego  niewiadomego pochodzenia  kłębuszka.  Nie pierwszy i nie ostatni..:)



 Wzór jak poprzednie .

 tutaj razem z poprzednim tez niebieskim.
a tu wszystkie  krzesełkowe. Kremowy jest nieco większy ale wkrótce  zmieni swoje  przeznaczenie a dorobię inny.
Lubię je robić :)
Sprułam też biały sweter   tu  ze srebrną nitką  i tyle z niego zostało :

Bardzo go lubiłam ale wyciągnął się  w  którymś praniu przez moją nieuwagę , będzie wiec kiedyś inny :) 

6 komentarzy:

  1. Podoba mi się pomysł tych kocyków możesz zrobić zdjęcie na krzesełku? Wzór jest bardzo fajny:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście Basiu - zrobię im dzisiaj zdjęcie :) Jutro tu wrzucę .

      Usuń
  2. A ja właśnie zbieram się do robienia pierwszego kocyka, muszę tylko wybrać kolor a dopiero z nim przyjdzie wzór. Wciąż podglądam Twoje kocyki i chyba podglądnę wzór choć w części...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór jest bardzo prosty. Na pewno dasz sobie radę :)

      Usuń
  3. Piękna robótka na drutach ☺ Szydełkowe wykończenie idealne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń