czwartek, 24 kwietnia 2014

Odrobina luksusu....

Za sprawa mojej najlepszej Przyjaciółki mogłam podarować sobie odrobinę luksusu !  Padło na Sklep "Fastryga"  :) Właśnie  paczuszka jest w drodze i czekam na  śliczne moteczki , o prawie takie :
Zdjecie z sieci

Niestety nie mogę już znaleźć  zdjęcia zamówionego przeze mnie koloru , ponieważ już go nie ma :))) 
Wykupiłam !!! Całe 6 moteczków :)))) 
Do tej pory robiłam głównie z akryli , z bawełny , z jakiś mieszanek , z tego co miałam i mam pod ręką. 
Dzięki Wam - Blogowiczkom - mogłam naoglądać się cudów tworzonych przez Wasze raczki , mogłam poczytać i podpatrzeć co i jak. Teraz już i ja coś tam potrafię i  marzyło mi się  zrobienie  sweterka , takiego ekstra . 
Ale teraz spełniłam swoje marzenie  właśnie dzięki mojej Przyjaciółce. 
Długo wybierałam kolor i padło na  "gołębi" :) 
Na razie kończę sweterek dla córki w kolorze  wiosennej żabki :) 
Zdjęcie  pochodzi z Allegro

Teraz więc cierpliwie czekam na moja  paczuszkę) 

4 komentarze:

  1. To czekam na tą żabeczkę .
    I oczywiście melduj z postępów tworzenia twojego ślicznego sweterka .
    Też się cieszę że jesteś szczęśliwa z powodu zakupu ,wiem coś o tym .
    Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Ewuniu :))) Z postępami żabki na razie ciężko bo i praca i córka w szpitalu..:( Ale staram się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o matko to coś poważnego ?
      na pewno wszystko będzie dobrze

      Usuń
  3. Owszem... choruje już od wielu lat więc nie ma wyjścia i jakoś "przywykłam" na ile mogłam. Dzięki za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń