wtorek, 5 listopada 2013

Niebieska chusta

Kiedyś kupiłam  okazyjnie na Allegro  3 motki niebieskiej  wełenki. Leżała , bo nie miałam na nią pomysłu , ale latem kiedy córka kupiła sobie niebieska torebkę  olśniło mnie , że taka chustka przyda się do czarnej kurtki i właśnie niebieskiej torebki !  Machnęłam więc nawet dość szybko , choć może wzór nie wyszukany , ale moja historia z chustami nie jest długa więc i na te bardziej wyszukane mam nadzieję przyjdzie czas. Narazie wyszła taka :


 Tutaj powyżej najbardziej bliski kolor.
Wyszła dość spora- tu w czasie blokowania.
Kiedyś moja córka jako dziecko nie miała  zdolności  artystyczno manualnych  i trochę mnie to martwiło , że poza mną   nikt w rodzinie nie ma takich zdolności. Po latach okazało się , że i ona ma do tego zapał i talent.
Taki prezent ostatnio dostałam na imieniny od niej :

Po prostu cudeńko :) 

6 komentarzy:

  1. Co tam wzór niewyszukany. Bardzo ładna chusta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna chusta i kolor piękny. Powiedziałabym nawet, że ażurów jet wystarczająco a biżutki śliczne:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna chusta :-) Bardzo mi się podoba :-)
    Komplet koralikowy cudowny - bardzo zdolną masz córcię.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chusta spełnia oczekiwania właścicielki co ważne , a koraliki naprawdę ładne :) Bardzo dziekuję za miłe słowa :)

      Usuń