czwartek, 25 kwietnia 2013

Melanżowiec

Pow wielu próbach udało mi się zacząć i skończyć sweter . Wykorzystałam włóczkę co do centymetra bo takie było moje założenie . Starczyło tylko na jedną kieszeń ale trudno , będzie jedna  bo taki sweter bez kieszeni to  niewyobrażalna sprawa. Jakaś chusteczka czy komórka  znajdzie swoje miejsce w tej jednej :).
Włóczka kupiona od bardzo miłej sprzedawczyni na allego , niedroga  w cudownych kolorach , których raczej na zdjęciach komórkowych nie widać , no może na pierwszym zdjęciu gdzie załapało się trochę słoneczka.  Sweter dość długi , ciepły , taki na wiosenne  spacery.





Chyba nie zdążyłam sieę nawet pozapinać. Zdjęcia przed blokowaniem.   Sweter już jest zblokowany i gotowy do premiery :)

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wygląda - super praca !

    OdpowiedzUsuń
  2. po prostu super i śliczne kolorki
    możesz wkleić link tej miłej sprzedawczyni
    Pozdrawiam ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Włóczka rzeczywiście ładne, a sweterek z niej wygląda świetnie :) Wydaje się być idealnie dopasowany.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Wam dziękuję za pochwały :) Sweterek rzeczywiście jest bardzo udany i bardzo mi pasuje .

    OdpowiedzUsuń