środa, 27 maja 2015

Nowe stare robótki......

Tak bardzo brakuje mi czasu....  Mój dzień  jest wypełniony po brzegi , gonię  miedzy pracą , jedną chorą - córką   i  drugą chorą - mamą . Kiedy wpadam do domu nie starcza mi czasu na  zrobienie  podstawowych rzeczy , więc co tu mówić o drutach...???   Czasami zdarza mi się machnąć przy tv  parę rzędów granatowego sweterka dla siostry, ale to już moje trzecie podejście do niego.....  Może tym razem się uda. Nie mam do niego serca a on chyba do mnie .  I tak z niechęcią  go odsuwam  od siebie  i zaczęłam coś co  jeszcze nie wiem czym będzie  , ale dostałam od córki  śliczne markery i po prostu musiałam  !




Zażyczyłam sobie jeszcze jeden komplet   i  po kilka  innych  dla   odróżnienia  . Do tej pory męczyłam się z nitkami innego koloru niż robótka .
Bardzo fajnie się robi z takimi markerami !

Chciałam wszystkim zaglądającym , a zwłaszcza tym które  zostawiają komentarze serdecznie podziękować. 
Oglądam  wszystkie Wasze blogi i prace na bieżąco  ale nie mam czasu albo możliwości zostawić swój komentarz , bo robię to przeważnie   w "ramach pracy"   , więc nie zawsze mogę.... Mam nadzieję , że  wkrótce to się zmieni . Pozdrawiam !

4 komentarze:

  1. Przede wszystkim życzę zdrowia dla córki i mamy:) A ta włóczka ma ładny kolor:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda z nas ma czasem cieżkie chwile. Życzę, żeby te twoje szybko sie skończyły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem jest tak jakby czas przyspieszył i ze zdziwieniem spoglądamy na wirujące szybko wskazówki zegara.Ale nawet wtedy trzeba chociaż kilka rządeczków, bo są magiczne i dają tak potrzebne wytchnienie i chwilę prawdziwego relaksu. Zdrowia życzę wszystkim Twoim. Pozdrawiam serdecznie!,

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję że już lepiej się panie czują :) Śliczny prezencik i jaki przydatny :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń