czwartek, 27 marca 2014

Buraczek

Kolejny sweterek z   zalegającej  bawełny … Jeszcze mam przynajmniej dwa kolory więc to nie koniec J  Oczywiście podobny do poprzednich bo to coś co lubię a do tego  ćwiczę  sweterki robione metoda bezszwowa od góry  …i to jest to !
A teraz kilka  informacji - kolor buraczkowy , spokojny. Niestety za mało więc znowu ratowałam się czekoladowym brązem  , w trakcie pomyślałam , że może z tych ostatnich resztek buraczka wyjdzie jakaś kieszonka ... Wyszły nawet dwie , obrobione szydełkiem i przyszyte. Całość mnie zadowala , a zwłaszcza dekolt i jego wykończenie . 



 Zdjęcia kiepskie bo z komórki ale na tym powyżej chyba kolor najbardziej zbliżony. Guziczki zmieniłam na brązowe i jest lepiej :)



Na ukończeniu kolejna różowa chusta ,..... 

7 komentarzy:

  1. Rewelacyjny sweterek :-) Wspaniałe kolory - szczególnie ten buraczkowy.
    Mnie również bardzo podoba się wykrój dekoltu - świetnie na Tobie wygląda.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Czuje sie w nim dobrze i jestem zadowolona :)

      Usuń
  2. Wspaniały pomysł :) Doskonałe połączenie kolorów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł gdzieś w necie podpatrzony i sprawdził się :)

      Usuń
  3. Ładnie połączyłaś kolory podoba mi się:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużego wyboru nie miałam ale jest nieżle :) w rzeczywistości kolory sa naprawdę ładne i spokojne :)

      Usuń